Zakupy w second hand tak ,czy nie

Second -handy to miejsca specyficzne i nie każdy ma odwagę tam wejść.Kojarzone są one często z zapachem starości i skrzyniami ,w których trzeba szukać rzeczy.Można tam jednak znaleźć oryginalne i dobre jakościowo rzeczy za niewielkie pieniądze.Czasami można natrafić na ubrania znanych projektantów.Ja przyznaję zaglądam tam ,czasami coś kupię a czasami tylko przejrzę co jest i wychodzę.Co ciekawe najfajniejsze rzeczy zawsze znajduję ,,na wadze,,a nie na ,,wycenie,,Byłam w kilku takich sklepach i w każdym z nich ubrania wisiały na wieszakach ,jak w normalnym sklepie.Zapach owszem,w każdym z nich był taki sam,ale absolutnie to nie woń brudu.Charakterystyczny zapach bierze się stąd,że ubrania te muszą być poddane dezynfekcji i dezynsekcji-dopiero wtedy mogą być legalnie sprzedane.Zawsze jednak rezygnuję z zakupu tych rzeczy.których pranie jest utrudnione-płaszcze,futra,kożuchy.Coraz popularniejsze stały się second-handy z markowymi używanymi rzeczami,gdzie ubierają się nawet celebrytki.
markowe rzeczy z ciucholandu
W popularnych Second -handach znaleźć można prawdziwe perełki-ubrania z ekskluzywnych domów mody,unikatowe fasony i oryginalne wzory.Sklepy takie to świetna opcja dla osób ,które chcą zaoszczędzić.Najfajniejsze jest jednak to ,że ciuchy są tam unikatowe i trudno o taki sam  egzemplarz :) Poniżej moja bluzeczka upolowana właśnie w second- hand.Kupiłam za ok 4 zł a bardzo podobną widziałam za 120 w popularnym markowym sklepie.
Coraz większym powodzeniem cieszą się również second handy online,szczególnie te z markowymi ubraniami i dodatkami.Moje ulubione to Remix , Royal Point , Limango .
Post udostępniony przez mija by Martha Jazwiec🔹 (@mija_mja)