Misie na zdrowe włosy

Ostatnio zauważyłam,że moje włosy są osłabione ,matowe i łamliwe.Pewnie w wyniku letniej ekspozycji na słońce oraz farbowaniem.Zaczęłam przeszukiwać internet w celu znalezienia czegoś dobrego ,co odżywi moje włosy i poprawi ich wygląd.Zdecydowałam się na Jelly Bear Hair - ich stronę znajdziecie tutaj KLIK  Witaminy na włosy w żelkach,jeszcze nigdy takich nie miałam,a ja tak lubię żelkowe misie :)
Witaminyna włosy w żelkach
Przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko ( 2 dni) i już zjadłam pierwsze 2 misie.Nie mogę doczekać się efektu.Jelly Bear Hair zawiera aż 500% rekomendowanej dawki biotyny w dziennej porcji,a także 12 innych składników ,które odżywiają włosy.
Witaminyna włosy w żelkach
Zawarta w żelkach miedź sprawi,że włosy przestaną być matowe( to bym chciała uzyskać)Ponadto w skład żelek wchodzi-Biotyna,Niacyna,Witamina E,Cynk,Selen,Witamina A
Misie na włosy
Aby osiągnąć optymalne rezultaty zaleca się stosowanie 2 żelki dziennie.Przed połknięciem należy dobrze pogryźć żelki Jelly Bear Hair.Nie należy przekraczać porcji zalecanej do spożycia w ciągu dnia.
Witaminyna włosy w żelkach
Opakowanie jest śliczne,a znajdziecie w nim kurację na cały miesiąc,czyli 60 żelków.
Składniki Jelly Bear Hair
Witaminyna włosy w żelkach
Jelly Bear Hair to dogłębne odżywienie każdego włosa,metoda na szybki wzrost włosów( fajnie,bo obcięłam-a chcę znowu długie :),sposób na zdrowe i lśniące włosy.
Witaminyna włosy w żelkach
O moich rezultatach stosowania żelek Jelly Bear Hair opowiem Wam jak zjem misie :) Dlatego zaglądajcie na bloga ,jak i Instagrama KLIK bo pojawią się tam wpisy na ten temat.