XP-Pen Artist 16

Jako,że lubię rysować i malować postanowiłam spróbować swoich sił na tablecie graficznym.Miałam dylemat jaki tablet graficzny wybrać .Ostatecznie zdecydowałam się na XP-Pen Artist16 .Zależało mi ,aby obrazy wyświetlały się bezpośrednio na panelu na którym rysujemy.Podgląd naszych prac mamy bezpośrednio na tablecie,nie trzeba spoglądać na monitor komputera.
XP-Pen Artist16

W zestawie otrzymałam:

1x 15.6 inch Monitor 
1x USB Cable 
1x HDMI Cable 
1x Pen Charging Cable 
2x Digital Stylus Pen 
1x Power Adapter 
1x Power Cord 
1x Pen Holder 
1x CD Driver
1x User Manual 
1x Clean Cloth
1 x HDMI to Mini Display Port adapter cable
1x Drawing Glove
1x Screen Protector

XP-Pen Artist16

Bardzo mnie ucieszyło ,że są dwa piórka i osiem wymiennych końcówek,a także rękawiczka ochronna.Do zestawu dołączona jest płyta instalacyjna a cała instalacja przebiega automatycznie i wszystko sprawnie działa.

Ja dopiero zaczynam rysować na tablecie i moje pierwsze prace wykonane w programie Krita nie są zbyt udane.
XP-Pen Artist16

XP-Pen Artist16
Parametry tabletu przedstawiają się następująco

Display Type:iPSMPN:Does Not Apply
Support Color:16.7MConnectivity:Wired
Brightness:220cd/㎡Brand:XP-Pen
Viewing Angle:178°Interface:HDMI, USB
Power Source:AC100~240V universalDisplay Resolution:1920x1080 pixels
Pressure Sensitivity:2048LevelModel:Artist16
WARRANTY:1 YearResponse Time:14ms
Report Rate:200 reports/per secondUPC:602258815582