SoapWorkshop naturalne kosmetyki

Ostatnio znalazłam świetny sklep oferujący produkty z naturalnych składników-SoapWorkshop Wszystko co tam znajdziecie robione jest ręcznie w mini pracowni,a do wyrobu wykorzystywane są tylko najlepsze naturalne składniki.Większość produktów jest wegańska,wszystkie przygotowywane są bez użycia oleju palmowego.Pokochałam ich produkty i z pewnością powrócę tam po kolejne.
Sklep znajdziecie tutaj KLIK

Przesyłka przychodzi ślicznie zapakowana w naturalne pudełeczko
SoapWorkshop
Po otworzeniu pudełka unosi się delikatny ,piękny zapach produktów SoapWorkshop
SoapWorkshop
Ja wybrałam sojową świeczkę pomarańczową do masażu.Opakowanie świeczki to zakręcany szklany słoiczek z piękną etykietką przewiązaną sznureczkiem.Jestem nią zachwycona.
SoapWorkshop
Zakupiłam też 3 naturalne,ręcznie robione mydełka
SoapWorkshop
Mydełko len,cedr,melisa posiada w swoim składzie olej kokosowy,oliwę z oliwek,masło shea,masło kakaowe,olej lniany,lej rycynowy,olej ze słodkich migdałów,olejki eteryczne;drzewo cedrowe i melisa,zielona glinka francuska eko,różowa sól himalajska
SoapWorkshop

Mydełko kaolin,ogórek  ( kaolin to delikatna glinka) posiada w swoim składzie olej kokosowy,oliwę z oliwek,masło shea,masło kakaowe,olej lniany,lej rycynowy,olej ze słodkich migdałów,białą glinkę,ekstrakt z zielonego ogórka,aromat, różową sól himalajską
Soap Workshop
Mydełko nagietek  Ręcznie robione mydło z maceratem z kwiatów nagietka, pachnące 
czerwoną pomarańczą. Skład- zmydlone: olej kokosowy, oliwa z oliwek, masło shea (karite), masło kakaowe, olej nagietkowy, olej rycynowy,suszone płatki nagietka,aromat,różowa sól himalajska
Soap Workshop
Produkty Soap Workshop-na zdjęciu widzimy płatki nagietka w mydełku :)
Ja jestem pod ogromnym pozytywnym wrażeniem tych produktów.Wykonane są z niezwykłą dbałością i starannością o każdy szczegół i składnik.