Dior i Ja

Jeśli lubicie czytać,polecam książkę Dior i Ja . Ta autobiografia francuskiego projektanta i założyciela domu mody pochłonęła mnie bez reszty.Przytoczę tekst z okładki książki :
,, Christian Dior ( 1905-1957 ) jeden z największych projektantów XX wieku,artysta,wizjoner,a także sprawny menedżer.Swoje wspomnienia zaczyna od momentu podjęcia życiowej decyzji o porzuceniu stanowiska w znanym domu mody i stworzeniu autorskiej kolekcji.Wątpliwości i lęki,negocjacje z bankierami,szczęśliwe zbiegi okoliczności i mozolne budowanie własnej marki to tylko część jego autobiografii.Dopełniają ją opowieści z czasów dzieciństwa oraz historie rodzinne.Dior dostrzega własne słabości,zachowując dystans do siebie i do otoczenia.Zajmująco pisze o swojej pasji,zapraszając czytelnika do świata naznaczonego ciężką pracą,ale też urzekającego pięknem,,
Zdjęcie pochodzi z mojego Instagrama .Będzie mi miło ,jeżeli zajrzycie tam czasami :)

Wiecie,że Dior był u wróżki ? Wywróżyła mu bardzo duże zyski czerpane z kobiet i liczne morskie dalekie podróże.Bardzo go to wtedy ubawiło.Zresztą przeczytajcie sami .
W książce znajdziecie też wiele zdjęć samego projektanta,od momentu jak był malutki,jego dom rodzinny,aż do prac przy kolekcjach.Ja jestem zafascynowana tą książką.