Patchwork etui na telefon

Patchwork to metoda szycia, w której z połączonych małych elementów materiału powstaje  całość. Patchwork najczęściej jest geometryczny, ale nie musi taki być. Możemy oddać się fantazji i stworzyć taki jaki nam się spodoba.

Pomysł uszycia etui na telefon wziął się stąd,że chciałam mieć coś praktycznego,coś co mi się przyda.
Tak wygląda efekt mojej pracy,a etapy poznacie poniżej.Telefon chowa się w etui cały,wysunięty został tylko w celu pokazania na zdjęciu.
etui iphone 6
Najpierw wybierzcie kawałki materiału
patchwork
Dobierzcie kolorami,aby do siebie pasowały.Ja dodatkowo wybrałam dekoracyjne taśmy.Wytnij z dwóch prostokątów mniejsze,aby dopasować do telefonu. Najlepiej przyłożyć telefon na materiał ,zaznaczyć i obciąć materiał.Należy pamiętać,aby zostawić miejsce na zakładki.Ja zrobiłam podwójne,aby etui było wytrzymałe.

Do każdego z kawałów przyszyj po środku pasek innego  materiału .U mnie są to drobne kwiatuszki
patchwork
Następnie obszyj górne brzegi,będziemy tą stroną wsuwać telefon.
Naszyj też dekoracyjne tasiemki
patchwork
Całość zszyj na lewej stronie,pamiętając aby nie zszywać górnego brzegu.Przeszyj dwukrotnie,aby etui było wytrzymałe.
Obróć na prawą stronę i ciesz się etui .Jak widać moje etui jest z jednej strony jasne,a z drugiej ciemne.Wszystko zależy od waszej wyobraźni,możecie stworzyć co tylko chcecie.
patchwork

patchwork