Notes Diy

Dziś pokażę Wam jak samodzielnie zrobiłam notes .Notes pozytywny :) Na same dobre ,przyjemne wpisy.
diy
Potrzebne materiały

1. Kolorowe papiery,papiery do scrapbookingu
2.Stara okładka ( twarda) lub 2 tekturki
3.Kartki do ksero
4.Nożyczki,dziurkacz,stemple,
5.Mocny klej( Ja używam Magic) - jak zaschnie to robi się przeźroczysty i nie zostawia śladów
6.Metalowe kółka - zapinki
7.Koperty 2 sztuki
diy

diy

diy

diy

diy

diy
W pierwszej kolejności robiłam okładkę .Na tekturę przykleiłam papier z motywem kwiatów

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy
Pamiętajcie, żeby nie wyrzucać skrawków z obcinanych papierów.Na tym polega scrapbooking-tworzymy ze skrawków i wszystko się przyda.Ten pasek w kwiatki będzie doskonałą zakładką,a mniejsze skrawki można wykorzystać do ozdabiania notesu ,bądź użyć przy tworzeniu czegoś innego.

Kiedy okładka była ozdobiona papierem w kwiaty,wymyśliłam,że zrobię na niej jeszcze kieszonki.Można w nich przechowywać karteczki samoprzylepne,naklejki,i co tylko ci przyjdzie do głowy.Fajnie jest później bazgrać w notesie i coś przykleić,ozdobić.

diy

Kieszonki na okładce zrobiłam z koperty.Na jednej można się podpisać,lub napisać co zechcesz.

Wykonanie kieszonek:

Kopertę należy przeciąć na pół,przykleić do okładki w 2 częściach .Ta część ,gdzie zaklejasz kopertę (taki trójkąt)ma być od spodu,czyli posmaruj ją klejem i przyklej,a rozcięcie u góry(Taka koszulka)Później pozostaje ozdobić kieszonki jak tylko zechcesz,ja zrobiłam zielono-czerwone.

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy


diy

diy
Wkład do notesu zrobiłam z kartek ksero przeciętych w połowie,między białe kartki włożyłam kolorowe( kilka białych-kolorowa itd) Dodatkowo każdą kartkę ozdobiłam stemplem lub kolorową aplikacją.

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy
Drugą okładkę wykonałam w ten sam sposób,ale użyłam innego wzoru papieru i kieszonkę zrobiłam większą(z całej koperty)

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy

diy
Na koniec zrobiłam dziurkaczem otwory ,aby połączyć kółkami metalowymi kartki z okładkami( do okładki użyłam korkociągu do butelek,bo dziurkacz nie dał rady )
diy
Gotowe :)

diy

diy

diy

diy

diy